Stolk Brothers – Brandfilm
Een brandfilm met visie
Geen standaard kwekersfilm, maar een echter brandfilm, waarin het de visie van de Stolkbrother mooi naar voren komt met behultp van prachtige sfeervolle beelden.
Sector
Glastuinbouw
Soort
Product commercial
Voor de branding campagne van de Pina Colada Chrysant van Dümmen Orange werd ons gevraagd een stoere video te maken, gericht op bloemisten. Een video die het stoere en karakter van de Pina Colada verbeeld. De relatie die we samen hebben opgebouwd zorgde ervoor dat we de vrije hand kregen om een toffe storyline te maken, acteurs, props en locaties te casten. De video is volop online ingezet op allerlei kanalen waaronder Cinefleur magazine.
Voor de branding campagne van de Pina Colada Chrysant van Dümmen Orange werd ons gevraagd een stoere video te maken, gericht op bloemisten. Een video die het stoere en karakter van de Pina Colada verbeeld. De relatie die we samen hebben opgebouwd zorgde ervoor dat we de vrije hand kregen om een toffe storyline te maken, acteurs, props en locaties te casten. De video is volop online ingezet op allerlei kanalen waaronder Cinefleur magazine.
Lees hier meer over hoe wij conceptmatig voor jou te werk gaan.
Direct contact? Bellen is het aller snelst maar je kan ons natuurlijk ook een berichtje sturen of direct een afspraak inplannen
Een brandfilm met visie
Geen standaard kwekersfilm, maar een echter brandfilm, waarin het de visie van de Stolkbrother mooi naar voren komt met behultp van prachtige sfeervolle beelden.
Op Reis
De insteek van de film was om te kijken vanuit het perspectief van een kind. Hoe beleeft een kind een groot bedrijf, waar soms ingewikkelde dingen worden gedaan om tot een eindproduct te komen. Een meisje maak een reis door het bedrijf en maakt van alles mee als ze langs de verschillende afdelingen gaat.