Club van 100

Sector

Glastuinbouw

Soort

Digitaal magazine

two people talking about a plant inside of greenhouse
Sweeper robot with a greenhouse in the background
Man looking at his phone inside of greenhouse

Innovatie vraagt om communicatie

Innovatie vraag om communicatie.

Als niemand weet dat jij de oplossing voor een probleem hebt dan blijft het probleem voortbestaan. Daarom is communiseren over innovatie van levensbelang voor innovatieve bedrijven. Zo bied een digitaal magazine uitkomst voor de bedrijven van de club van 100. makkelijk, online, voor alle belanghebbenden bereikbaar. Vraag naar de mogelijkheden

Harvesting robot inside of greenhouse
Man wearing lab coat holding up tray with plants
Sweeper robot with a greenhouse in the background

Innovatie vraagt om communicatie

Innovatie vraag om communicatie

Als niemand weet dat jij de oplossing voor een probleem hebt dan blijft het probleem voortbestaan. Daarom is communiseren over innovatie van levensbelang voor innovatieve bedrijven. Zo bied een digitaal magazine uitkomst voor de bedrijven van de club van 100. makkelijk, online, voor alle belanghebbenden bereikbaar. Vraag naar de mogelijkheden

Harvesting robot inside of greenhouse

Wil jij dit ook?

Lees hier meer over hoe wij conceptmatig voor jou te werk gaan.

Direct contact? Bellen is het aller snelst maar je kan ons natuurlijk ook een berichtje sturen of direct een afspraak inplannen

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Bekijk ook

De Suite – Digitaal magazine

Thematisch digitaal magazine
Als specialist in hand gemaakte bedden, met een medische functie wil je je onderscheiden van collega ondernemers. Wij stelden voor om thematische digitale magazines te gaan maken, gericht op specifieke doelgroepen. een dergelijke aanpak stelde de afdeling communicatei in staat hun communicatie veel beter af te stemmen, en met succes.

Cinefleur – Digitaal Magazine

Visuele marketing op uw digitale deurmat
Cinefleur is een visueel marketing concept dat door QuickWorks in eigen beheer wordt gemaakt. Ons team bedenkt, regelt, creëert en verspreidt aansprekende visuele verhalen in de wereld van bloemen en planten. Met als centrale punt het digitale magazine dat 6 x per jaar uitkomt en verspreidt wordt naar +30k abonnees. Elke keer vanuit een andere mooie stad in Europa waar we o.a. samenwerken met professionele modellen/presentators, bloemisten, floral designers, tuincentra en bijzondere locaties. Producties van a to z geregeld, creatie van unieke video en foto content en zorgt voor internationale plaatsing en zichtbaarheid op platforms als Instagram en Facebook. We zijn transparant over de resultaten die we behalen. Onze partners ontvangen na iedere editie een uitgebreide rapportage rondom het magazine, mailings en de socials.