
Voor Avalanche+ Roses produceerden we een stijlvolle video waarin een presentator effectieve verzorgingstips deelt voor deze premium rozen
Voor Avalanche+ Roses produceerden we een stijlvolle video waarin een presentator effectieve verzorgingstips deelt voor deze premium rozen
Innovatie vraagt om communicatie
Innovatie vraag om communicatie Als niemand weet dat jij de oplossing voor een probleem hebt dan blijft het probleem voortbestaan. Daarom is communiseren over innovatie van levensbelang voor innovatieve bedrijven. Zo bied een digitaal magazine uitkomst voor de bedrijven van de club van 100. makkelijk, online, voor alle belanghebbenden bereikbaar. Vraag naar de mogelijkheden
Toffe storyline
Voor de branding campagne van de Pina Colada Chrysant van Dümmen Orange werd ons gevraagd een stoere video te maken, gericht op bloemisten. Een video die het stoere en karakter van de Pina Colada verbeeld. De relatie die we samen hebben opgebouwd zorgde ervoor dat we de vrije hand kregen om een toffe storyline te maken, acteurs, props en locaties te casten. De video is volop online ingezet op allerlei kanalen waaronder Cinefleur magazine.
Een brandfilm met visie
Geen standaard kwekersfilm, maar een echter brandfilm, waarin het de visie van de Stolkbrother mooi naar voren komt met behultp van prachtige sfeervolle beelden.
Vakmanschap en topprestaties
Het leveren van een topprestatie is dagelijks werk bij de afdeling Gerbera van Dummen Orange. Daarom is er in de film voor gekozen de vergelijking te maken met iemand die traint en haar prestaties steeds weer wil verbeteren. Een mooie combinatie van sportbeelden en beelden van Gerberas.
Op Reis
De insteek van de film was om te kijken vanuit het perspectief van een kind. Hoe beleeft een kind een groot bedrijf, waar soms ingewikkelde dingen worden gedaan om tot een eindproduct te komen. Een meisje maak een reis door het bedrijf en maakt van alles mee als ze langs de verschillende afdelingen gaat.