Sector
Glastuinbouw
Soort
Product commercial
Voor de branding campagne van de Pina Colada Chrysant van Dümmen Orange werd ons gevraagd een stoere video te maken, gericht op bloemisten. Een video die het stoere en karakter van de Pina Colada verbeeld. De relatie die we samen hebben opgebouwd zorgde ervoor dat we de vrije hand kregen om een toffe storyline te maken, acteurs, props en locaties te casten. De video is volop online ingezet op allerlei kanalen waaronder Cinefleur magazine.
Toffe storyline
Ter gelegenheid van de introductie van een nieuwe roos heeft Royal de Ruyter ons gevraagd om een teaser te maken. Het moest spannend zijn en high end kwaliteit uitstraling hebben.
Door middel van een jib een draaiplateau en een speciale licht setup zijn we tot dit bijzonder mooie resultaat gekomen. De locatie was onze eigen QuickWorks studio. Wil je meer weten over de mogelijkheden voor jou, neem dan contact met ons op.
Wil jij dit ook?
Lees hier meer over hoe wij conceptmatig voor jou te werk gaan.
Direct contact? Bellen is het aller snelst maar je kan ons natuurlijk ook een berichtje sturen of direct een afspraak inplannen