
Voor de naamswijziging van FCL Components maakten we een opvallende videoreeks met een humoristische twist.
Voor de naamswijziging van FCL Components maakten we een opvallende videoreeks met een humoristische twist.
Een cinematische robot videoproductie
Voor MoviGo mochten we aan de slag met een cinematische videoproductie van hun nieuwste robot. Alle unieke features in een corporate look en feel aan de kijker laat zien, interessant van begin tot eind. Vooraf zijn we op locatie gaan spotten en hebben we reeds bestaande video’s bekeken voor de mogelijkheden die de robot biedt. Met een vooraf bedachte shotlist zijn we aan de slag gegaan om zoveel mogelijk gave beelden van de robot te schieten. Het resultaat? Een productvideo met een filmische look en feel die niet alleen heel helder en duidelijk is, maar ook nog strak vormgegeven door middel van goede shots, belichting en mooie visuals.
Meer content
Voor de stoere mannen van VW Airhouse kwam de vraag of we een inkijk konden geven in hun wereld voor op de socials en website, waarbij passie en vakmanschap voorop moesten staan. Wij gaven hier graag gehoor aan en hebben voor de video campagne inmiddels meerdere videos geproduceerd. Zo ontstond een sterke videostrategie vol met content.VW Airhouse wist daar flink impact mee te maken! Voor VW Airhouse is het belangrijk dat we wij ons flexibel op kunnen stellen qua planning. Aangezien we verschillende fases binnen hun projecten in beeld moeten brengen. Met een beetje passen en meten lukt dat gelukkig altijd. Dat video campagne is succesvol en wordt bekeken door de juiste doelgroep. Zo is onderstaande video, zonder sponsored budget, in korte tijd meer dan 6000x bekeken op Facebook. We hebben sindsdien al meerdere videoproducties mogen maken voor VW Airhouse!