Blog

Stolk Brothers_QuickWorks_Def (1-01-33-05)_1

Video laten maken? Houd hier rekening mee!

Je bent waarschijnlijk op zoek naar manieren om je bedrijfsidentiteit te versterken en je boodschap krachtig over te brengen. Een effectieve manier om dit te doen is een video laten maken. Maar waar moet je allemaal rekening mee houden tijdens dit proces? In deze blogpost geven we je de beste tips voor het laten maken van een succesvolle videoproductie!

Lees verder »
2 people standing on small pier looking at the sunrise Stolk Brothers Brand Film

De 3 gouden tips voor jouw brand film!

Er is meer nodig dan alleen het ontwerpen van een logo om jouwmerkidentiteit vast te stellen. De identiteit van jouw merk bestaat uit waar je voor staat, waar je voor staat als bedrijf, hoe je communiceert en hoe je wil dat klanten zich voelen als ze met jouw bedrijf omgaan. Een merkidentiteit is in wezen de persoonlijkheid van jouw bedrijf. Jouw merkidentiteit kan je het beste overbrengen met een brand film!

Lees verder »
Drone shot of bridge

Resultaten bij jouw volgende tender met videoproductie

Wanneer je inschrijft op een aanbesteding, dan wil je die tender natuurlijk winnen. Dan is het zaak om alles in je bezit te gebruiken om te bewijzen dat jij de juiste keuze bent. Video is een handige tool om snel inzicht te geven in waarom jouw bedrijf de beste partij is voor de opdracht. Op die manier laat je videoproductie werken voor jouw bedrijf!

Lees verder »
Man holding rope attached to crane - Hollandia Services video voor contentkalender

Hoe werk je met een contentkalender?

Videomarketing moet gaan werken voor jouw bedrijf. Met video kan je namelijk zo veel bereiken in jouw uitingen. Zo houdt je niet alleen de zichtbaarheid groot, maar versterk je jouw merk, houd je klanten betrokken, bouw je aan jouw naam en herkenbaarheid, inspireer je tot herhaalde verkoop, help je jouw klanten verder, vergroot je jouw expert status en sleep je nieuwe klussen binnen. En om al die doelen te kunnen behalen is het belangrijk om gestructureerd te werken, via een contentkalender. Zo werk jij niet alleen aan je content, maar werkt de content voor jou!

Lees verder »