
In 40 seconden
Op een drukke dag hebben we voor Keukenhof een aantal timelapse videos gemaakt, die zijn ingezet voor marketing en promotie.
In 40 seconden
Op een drukke dag hebben we voor Keukenhof een aantal timelapse videos gemaakt, die zijn ingezet voor marketing en promotie.
Vuur zonder rook
BBQ zonder rook dat is het idee van deze kokosnootschalen. Aan ons de taak om dit in een sfeervolle setting te laten zien. Mede door de toplocatie is dat goed gelukt.
Vakmanschap en topprestaties
Het leveren van een topprestatie is dagelijks werk bij de afdeling Gerbera van Dummen Orange. Daarom is er in de film voor gekozen de vergelijking te maken met iemand die traint en haar prestaties steeds weer wil verbeteren. Een mooie combinatie van sportbeelden en beelden van Gerberas.
Filmopnames op zee
Een filmproject waar zeebenen, affiniteit met offshore en techniek en een multidisciplinaire cameraman die het hoofd onder alle omstandigheden koel houdt zeer gewenst zijn. Daarvoor was Fred Olsen op het juiste adres bij QuickWorks. Met de juiste offshore papieren zoals OPITO inclusief HUET, VCA papieren en de nodige drone certificeringen is onze cameraman met de nodige apparatuur aan boord gegaan. Hij heeft drie timelapse camera’s opgehangen, met de drone film en foto opnames gemaakt, filmopnames vanaf het schip gemaakt en als er tijd voor was de nodige fotografie voor zijn rekening genomen. Op de montagetafel zijn drone, timelapse en filmbeelden tot een treffende projectfilm gesmeed. Fred Olsen heeft er een prachtige tool bij om het volgende offshore project mee binnen te halen.
Een projectfilm vol vakmanschap
Een renovatie als die van de Stationsbrug te Middelburg is een project dat vele maanden in beslag neemt. Voor QuickWorks de uitdaging om ieder keer weer op het juiste moment op de juiste plek te zijn voor het vastleggen van de mooiste beelden en dat alles samen te brengen in een projectvideo van enkele minuten. Ook leveren we tussentijds korte voortgang video impressies voor de socials op, zorgen voor de fotografie en een gevulde perskit. Onder deze videoproductie ging dus veel content schuil. Inmiddels werken we met veel plezier een heel aantal jaar voor Hollandia Services. Want het blijft machtig mooi om op de eerste rang te zitten bij al die staaltjes bijzonder vakmanschap.
Meer content
Voor de stoere mannen van VW Airhouse kwam de vraag of we een inkijk konden geven in hun wereld voor op de socials en website, waarbij passie en vakmanschap voorop moesten staan. Wij gaven hier graag gehoor aan en hebben voor de video campagne inmiddels meerdere videos geproduceerd. Zo ontstond een sterke videostrategie vol met content.VW Airhouse wist daar flink impact mee te maken! Voor VW Airhouse is het belangrijk dat we wij ons flexibel op kunnen stellen qua planning. Aangezien we verschillende fases binnen hun projecten in beeld moeten brengen. Met een beetje passen en meten lukt dat gelukkig altijd. Dat video campagne is succesvol en wordt bekeken door de juiste doelgroep. Zo is onderstaande video, zonder sponsored budget, in korte tijd meer dan 6000x bekeken op Facebook. We hebben sindsdien al meerdere videoproducties mogen maken voor VW Airhouse!
Maak jouw bedrijf sterker met Google’s 3H model!
De mensen van Google weten als geen ander hoe ze het publiek moeten binden met zeer uiteenlopende soorten content. Dit is geen toeval of geluk, maar planning. Gelukkig voor ons waren de mensen in Silicon valley niet te beroerd om hun geheim aan ons te verklappen. Zo kunnen we jouw bedrijf sterker maken met hun 3-H model!
GUIDE: Een goede bedrijfsfilm laten maken
Misschien heb je in het verleden al eens een video laten maken voor je bedrijf, of je denkt er al een tijdje over na en zet je nu de allereerste stap. Wat je ervaring met video ook is, iedereen heeft altijd die ene belangrijke vraag? Hoe regel ik nu zo’n film voor mijn bedrijf? Nou, geen zorgen. Hieronder staat precies beschreven wat er komt kijken bij het laten maken van een bedrijfsfilm en wat de do’s en de dont’s zijn. Zo kan ook jij binnenkort een verpletterend indruk maken!
Hoe maak je goede commercial? Hier zijn 5 krachtige tips!
Goede reclame maken voor je bedrijf blijft lastig. Je wilt trots uitstralen waar jouw bedrijf voor staat, zonder te veel op te scheppen. Daarbij wil je dat jouw advertentie blijft hangen bij kijkers, zodat ze eerder geneigd zijn om over te gaan tot actie. Maar hoe krijg je dit voor elkaar? Geen zorgen, we leggen in een aantal simpele tips uit hoe je van jouw commercial een regelrecht marketing succes maakt.