Blog

Cartier glasses in case

Bril Jan’t Cartier

Een Bril Jan’te Product promotievideo
Opticien Bril Jan’t zocht naar een goede manier om zijn producten op een professionele en uitblinkende manier in beeld te brengen. Wij wisten daar wel raad mee en gingen voor Jan aan de slag. Al gauw kwamen we met het idee voor meerdere korte productvideo’s in plaats van een langere video. Niet alleen komen zo de producten beter tot hun recht, maar ook zijn deze video’s makkelijker in te zetten in de videostrategie van Bril Jan’t. We hebben voor elke video flink uitgepakt met attributen en decoupage. Het resultaat is een reeks korte video’s die qua feel perfect aansluiten op het desbetreffende product in de video, maar ook samen een sluitend geheel vormen. Een prachtige serie aan content die gespreid op de socials ingezet wordt door de klant.

Lees verder »

Movigo

A cinematic robot video production
For MoviGo we got to work on a cinematic video production of their newest robot. Showing all the unique features in a corporate look and feel to the viewer, interesting from start to finish. Beforehand we went on location spotting and reviewed already existing videos for the possibilities the robot offers. With a pre-conceived shot list, we set to work to shoot as many cool images of the robot as possible. The result? A product video with a cinematic look and feel that is not only very crisp and clear, but also sleekly designed through good shots, lighting and beautiful visuals.

Lees verder »
Movigo Robotics Sharko 10

Movigo

Een cinematische robot videoproductie
Voor MoviGo mochten we aan de slag met een cinematische videoproductie van hun nieuwste robot. Alle unieke features in een corporate look en feel aan de kijker laat zien, interessant van begin tot eind. Vooraf zijn we op locatie gaan spotten en hebben we reeds bestaande video’s bekeken voor de mogelijkheden die de robot biedt. Met een vooraf bedachte shotlist zijn we aan de slag gegaan om zoveel mogelijk gave beelden van de robot te schieten. Het resultaat? Een productvideo met een filmische look en feel die niet alleen heel helder en duidelijk is, maar ook nog strak vormgegeven door middel van goede shots, belichting en mooie visuals.

Lees verder »
Beekenkamp employees getting instructions

Beekenkamp

Meerdere video’s
“Een informatieve promotie video van onze locatie in Afrika Oeganda. Daarnaast willen we ook nog andere video’s. Als jullie naar Oeganda komen voor ons en andere bedrijven dan doen we daar graag aan mee.” Twee dagen hebben we verschillende opnames gemaakt bij Beekenkamp Oeganda. Op de kwekerij, de omgeving, restaurants, de dokterspost, kinderopvang en sportterrein. Prachtig gelegen tegen het Victoriameer. Vooraf hadden we vanuit Nederland de verschillende scripts met elkaar afgestemd en een strakke planning gemaakt. Dit heeft geresulteerd in onder andere onderstaande videoproductie. De reis, verblijf, vergunningen, inentingen, inklaring van onze eigen apparatuur en huur van drone apparatuur, lokaal transport en planning is door het productieteam van QuickWorks geregeld.

Lees verder »

Adri And Son

The story of the Zeeland mussel
Tell a real story, the story of the Zeeland mussel. Authentic timeless visual storytelling with on land, on sea and in the air filming. This video production commissioned by Adri & Zoon shows that storytelling can market a product well. Adri & Zoon is in a client that has understood that video content has a lot of potential and can be used widely. In the first few months alone, the video had as many as 8,000 views. The film has been made available to fish stores that show it on screens and share it themselves online.

Lees verder »
Fishing ship docked at pier

Adri En Zoon

Het verhaal van de Zeeuwse mossel
Vertel een echt verhaal, het verhaal van de Zeeuwse mossel. Authentieke tijdloze visuele storytelling met ter land, ter zee en in de lucht filmopnames. Deze videoproductie in opdracht van Adri & Zoon laat zien dat storytelling een product goed in de markt kan zetten. Adri & Zoon is in een klant die heeft begrepen dat video content veel potentie heeft en breed in te zetten is. Alleen al in de eerste maanden had de video maar liefst 8.000 views. De film is ter beschikking gesteld aan viswinkels die de film op beeldschermen vertonen en zelf ook online delen.

Lees verder »
VW T1 bicolor in garage

VW Airhouse

Meer content
Voor de stoere mannen van VW Airhouse kwam de vraag of we een inkijk konden geven in hun wereld voor op de socials en website, waarbij passie en vakmanschap voorop moesten staan. Wij gaven hier graag gehoor aan en hebben voor de video campagne inmiddels meerdere videos geproduceerd. Zo ontstond een sterke videostrategie vol met content.VW Airhouse wist daar flink impact mee te maken! Voor VW Airhouse is het belangrijk dat we wij ons flexibel op kunnen stellen qua planning. Aangezien we verschillende fases binnen hun projecten in beeld moeten brengen. Met een beetje passen en meten lukt dat gelukkig altijd. Dat video campagne is succesvol en wordt bekeken door de juiste doelgroep. Zo is onderstaande video, zonder sponsored budget, in korte tijd meer dan 6000x bekeken op Facebook. We hebben sindsdien al meerdere videoproducties mogen maken voor VW Airhouse!

Lees verder »
The nseen collection in display case

Scotch Whisky Investments

Een cinematische uitdaging
“Binnenkort openen wij de deuren van ons nieuwe museum in het complex van Scotch Whisky Investments waarin de zeldzame collectie van Valentino Zagatti komt te staan. Kunnen jullie hier een cinematische promotievideo voor maken?” Deze uitdaging hebben we met beide handen aangegrepen. Eerst hebben we een toffe storyline gemaakt en de shots op locatie uitgedacht. De shoot die daarop volgde vroeg veel creativiteit van onze crew. De ruimte was nog niet helemaal klaar en ze hadden met veel spiegeling door het vitrine glas te maken. Maar eind goed al goed en de draaidag, of beter gezegd, nacht, is in stijl afgesloten met een mooi glas whisky. Al in al, een geslaagde videoproductie.

Lees verder »

QuickWorks

Video is hard! For most of our clients, that statement proves all too true. Before they knew us, at least. Everyone agrees that video is necessary for growing and boosting your business, increasing sales and brand awareness, increasing your company’s reliability, findability and expert status and is a great tool within sales, marketing, trade shows and presentations. And yet, setting up a video production is considered difficult. Because where do you start? We understand that problem all too well. So well in fact, that we put it at the center of our own corporate video.
After all, where do you even start? We understand that problem all too well. So well, in fact, that we’ve made it the focus of our own corporate film. In our own way, of course, with a big wink!

Lees verder »
QuickWorks boss standing in office

QuickWorks

Video is moeilijk?!
Voor de meeste van onze klanten blijkt die uitspraak maar al te waar. Voordat ze ons kennen, tenminste. Iedereen is het erover eens dat video noodzakelijk is voor het groeien en stimuleren van je bedrijf, het verhogen van sales en naamsbekendheid, vergroten van de betrouwbaarheid, vindbaarheid en expertstatus van je bedrijf en een geweldige tool is binnen sales, marketing, beurzen en presentaties. En toch wordt het opzetten van een videoproductie als lastig ervaren. Want waar begin je nu eigenlijk? Wij snappen dat probleem maar al te goed. Zo goed zelfs, dat we het centraal hebben gezet in onze eigen bedrijfsfilm. Natuurlijk op onze eigen manier, met een flinke knipoog!

Lees verder »