
In 40 seconds
On a busy day, we created a number of timelapse videos for Keukenhof, which were used for marketing and promotion.
In 40 seconds
On a busy day, we created a number of timelapse videos for Keukenhof, which were used for marketing and promotion.
In 40 seconden
Op een drukke dag hebben we voor Keukenhof een aantal timelapse videos gemaakt, die zijn ingezet voor marketing en promotie.
Vuur zonder rook
BBQ zonder rook dat is het idee van deze kokosnootschalen. Aan ons de taak om dit in een sfeervolle setting te laten zien. Mede door de toplocatie is dat goed gelukt.
Ice Coffee
Een studio setting waar helder en duidelijk instructie wordt gegeven over het product ice coffee van Gelita
Men toys
Create a corporate film that brings out the tough, the big, but also technology and quality. Actually, the only thing left for us to do was to not get hit by a car among all that violence, the rest almost went by itself. We did have to be careful not to make a dusty film, and it had to be filmed from the air. Under the smoke of Amsterdam, this was not a drone, but a small plane.
Mannen speelgoed
Maak een bedrijfsfilm waarin het stoere, het grootse, maar ook techniek en kwaliteit naar voren komen. Eigenlijk was het voor ons alleen nog zaak om niet aangereden te worden tussen al dat geweld, de rest ging bijna vanzelf. Wel moesten we opletten dat het geen stoffige film werd, en er moest vanuit de lucht gefilmd worden. Onder de rook van Amsterdam werd dat dus geen drone, maar een vliegtuigje.
Filling Pockets
Sometimes you end up from one client to another, as was the case with Votech. They had seen the Van Egmond film, because they supply machinery there for filling bags of garden soil, and wanted one of those too. Not long after, we were working for Votech. Time flies because, the second revision of the film is just out the door.
Zakken vullen
Soms kom je van de ene klant bij de andere terecht, zo ook bij Votech. Ze hadden de Van Egmond film gezien, omdat ze daar machine leveren voor het afvullen van zakken tuingrond, en wilden ook zo’n film. Niet lang daarna waren we aan het werk voor Votech. De tijd vliegt, want, de tweede revisie van de film is net de deur uit.
Thorough approach
Somehow big machines are contagious, because also the company Hogendoorn, like van Egmond, wanted a big machine film, and of course we made it for them, this time with a drone footage in it.
Grondige aanpak
Op de een of andere manier werken grote machines aanstekelijk, want ook de firma Hogendoorn, wilde net zoals van Egmond een grote machine film, en natuurlijk hebben we die voor hen gemaakt, dit keer wel met een dronebeelden erin.