Jouw contentkalender efficiënt gevuld binnen 1 opdracht
Planning is alles, maar content is king. Een goed doordachte contentkalender kan je helpen om je marketingdoelen te bereiken en tegelijkertijd een continue stroom van relevante content naar je doelgroep te bieden.
Vydraulics – Bedrijfsfilm
één uitstraling
Ons werd gevraagd om van elke business unit een korte film te maken met daarnaast een totaalfilm. Het was belangrijk dat de nieuwe huisstijl terug kwam in de film (een uitstraling). Gezien de doorlooptijd van het project, en de geografische ligging van de diverse bedrijven was het nog een hele klus om het klaar te krijgen, maar uiteraard is het ons weer gelukt.
Wings on board – Bedrijfsfilm
Super Koerier
Een koerierdienst die overal ter wereld producten ophaald en levert is bijzonder. Zo ook deze film, dien een inkijkje geeft in wat dit voor de klanten van Wings betekend.
Dummen Orange – Pina colada brandfilm
Toffe storyline
Voor de branding campagne van de Pina Colada Chrysant van Dümmen Orange werd ons gevraagd een stoere video te maken, gericht op bloemisten. Een video die het stoere en karakter van de Pina Colada verbeeld. De relatie die we samen hebben opgebouwd zorgde ervoor dat we de vrije hand kregen om een toffe storyline te maken, acteurs, props en locaties te casten. De video is volop online ingezet op allerlei kanalen waaronder Cinefleur magazine.
Francken metaal – Bedrijfsfilm
Vakmanschap
Een echt metaalbedrijf, waar het gaat om vakmanschap, kwaliteit en betrouwbaarheid. In deze film staan die drie eigenschappen en de mensen er achter centraal. De opdrachtgever was zo blij met de film dat deze prominent op de homepage van de hun website is geplaatst onder vermelding van onze naam.
Reinventing the office – Brandfilm
Reinventing the Office
Hoe maak je van een saai kantoor een leuk kantoor, waar je eigenlijk niet meer weg wilt. In opdracht van het reklame buro hebben we voor AM een Commercial en fotografie gedaan. Het decor is door onszelf gebouw, en de set was in het kantoor naast QuickWorks (wel zo makkelijk). In totaal waren er zeven figuranten, waarvan enkelen een dubbelrol hadden. De commercial moest een depressieve uitstraling hebben, een kantoor waar je eigenlijk zo snel mogelijk weg wilt. In combinatie met het juiste licht is het een “heel leuke” commercial geworden.
Volttime – Productfilm
Dag vol Spanning
Maak een film van een product dat eigenlijk nog niet helemaal klaar is. Dat was de opdracht die we kregen van Voltime. Verder moest er ook een drone shot in de film, en als jullie er dan toch zijn maak dan ook even de fotografie voor de website. Het liefst natuurlijk alles in een dag draaien, vroeg beginnen en laat eindigen. Gelukkig kunnen we als QuickWorks terugvallen op heel veel hands-on ervaring, waardoor ook dit project, met een wel zeer korte doorlooptijd tot een goed einde is gebracht. Inmiddels is de nieuwe website in de lucht, gevuld met mooie content die op een dag is geschoten door QuickWorks.
Van Egmond – Bedrijfsfilm
Mannen speelgoed
Maak een bedrijfsfilm waarin het stoere, het grootse, maar ook techniek en kwaliteit naar voren komen. Eigenlijk was het voor ons alleen nog zaak om niet aangereden te worden tussen al dat geweld, de rest ging bijna vanzelf. Wel moesten we opletten dat het geen stoffige film werd, en er moest vanuit de lucht gefilmd worden. Onder de rook van Amsterdam werd dat dus geen drone, maar een vliegtuigje.
Votech – Bedrijfsfilm
Zakken vullen
Soms kom je van de ene klant bij de andere terecht, zo ook bij Votech. Ze hadden de Van Egmond film gezien, omdat ze daar machine leveren voor het afvullen van zakken tuingrond, en wilden ook zo’n film. Niet lang daarna waren we aan het werk voor Votech. De tijd vliegt, want, de tweede revisie van de film is net de deur uit.
Hogendoorn – Bedrijfsfilm
Grondige aanpak
Op de een of andere manier werken grote machines aanstekelijk, want ook de firma Hogendoorn, wilde net zoals van Egmond een grote machine film, en natuurlijk hebben we die voor hen gemaakt, dit keer wel met een dronebeelden erin.
Schoneveld Breeding – Corporate film
Op Reis
De insteek van de film was om te kijken vanuit het perspectief van een kind. Hoe beleeft een kind een groot bedrijf, waar soms ingewikkelde dingen worden gedaan om tot een eindproduct te komen. Een meisje maak een reis door het bedrijf en maakt van alles mee als ze langs de verschillende afdelingen gaat.
Movigo – Productvideo
Een cinematische robot videoproductie
Voor MoviGo mochten we aan de slag met een cinematische videoproductie van hun nieuwste robot. Alle unieke features in een corporate look en feel aan de kijker laat zien, interessant van begin tot eind. Vooraf zijn we op locatie gaan spotten en hebben we reeds bestaande video’s bekeken voor de mogelijkheden die de robot biedt. Met een vooraf bedachte shotlist zijn we aan de slag gegaan om zoveel mogelijk gave beelden van de robot te schieten. Het resultaat? Een productvideo met een filmische look en feel die niet alleen heel helder en duidelijk is, maar ook nog strak vormgegeven door middel van goede shots, belichting en mooie visuals.
Beekenkamp – Promotievideo
Meerdere video’s
“Een informatieve promotie video van onze locatie in Afrika Oeganda. Daarnaast willen we ook nog andere video’s. Als jullie naar Oeganda komen voor ons en andere bedrijven dan doen we daar graag aan mee.” Twee dagen hebben we verschillende opnames gemaakt bij Beekenkamp Oeganda. Op de kwekerij, de omgeving, restaurants, de dokterspost, kinderopvang en sportterrein. Prachtig gelegen tegen het Victoriameer. Vooraf hadden we vanuit Nederland de verschillende scripts met elkaar afgestemd en een strakke planning gemaakt. Dit heeft geresulteerd in onder andere onderstaande videoproductie. De reis, verblijf, vergunningen, inentingen, inklaring van onze eigen apparatuur en huur van drone apparatuur, lokaal transport en planning is door het productieteam van QuickWorks geregeld.
Adri En Zoon – Brandfilm
Het verhaal van de Zeeuwse mossel
Vertel een echt verhaal, het verhaal van de Zeeuwse mossel. Authentieke tijdloze visuele storytelling met ter land, ter zee en in de lucht filmopnames. Deze videoproductie in opdracht van Adri & Zoon laat zien dat storytelling een product goed in de markt kan zetten. Adri & Zoon is in een klant die heeft begrepen dat video content veel potentie heeft en breed in te zetten is. Alleen al in de eerste maanden had de video maar liefst 8.000 views. De film is ter beschikking gesteld aan viswinkels die de film op beeldschermen vertonen en zelf ook online delen.
VW Airhouse – Technische brandfilm
Meer content
Voor de stoere mannen van VW Airhouse kwam de vraag of we een inkijk konden geven in hun wereld voor op de socials en website, waarbij passie en vakmanschap voorop moesten staan. Wij gaven hier graag gehoor aan en hebben voor de video campagne inmiddels meerdere videos geproduceerd. Zo ontstond een sterke videostrategie vol met content.VW Airhouse wist daar flink impact mee te maken! Voor VW Airhouse is het belangrijk dat we wij ons flexibel op kunnen stellen qua planning. Aangezien we verschillende fases binnen hun projecten in beeld moeten brengen. Met een beetje passen en meten lukt dat gelukkig altijd. Dat video campagne is succesvol en wordt bekeken door de juiste doelgroep. Zo is onderstaande video, zonder sponsored budget, in korte tijd meer dan 6000x bekeken op Facebook. We hebben sindsdien al meerdere videoproducties mogen maken voor VW Airhouse!